Saturday, February 11, 2012

Mothers around me ( MAM)

Už nejaký čas pracujem na fotoprojekte, ktorý som nazvala Matky okolo mňa (mothers around me).
Keď som sa pred viac ako dvoma rokmi dozvedela, že čakám dieťa, zľakla som sa!
Mala som dlhoročný vzťah, 25 na krku a môj vtedy priateľ ma práve požiadal o ruku. Uvedomovala som si, že všetky okolnosti mi hrajú do karát no aj tak som sa nedokázala ubrániť tomu depresívnemu pocitu "tak a je po všetkom".  (O tom ako som sa veľmi mýlila a aká som šťastná, že všetko dopadlo tak ako dopadlo sa asi rozpisovať nemusím...)
Práve tu sa snažím dokumentovať matky, ktoré stretávam, ktoré ma inšpirujú a dávajú mi pocit, že nie je po "všetkom"!
Sú statočné, kreatívne, plnia si svoje sny a hlavne! dieťa nie je pre ne prekážkou ale radosťou a motiváciou.

I ve been working lately on my own photoproject called Mothers around me (MAM)
Few years ago when I found out that I was pregnant, i got quite scared! At that time I was 25, I had been in a long relationship and my boyfriend just asked me to marry him...Perfect scenario! But I just couldn't avoid that horrible feeling telling me "everything is over now". (I think is pointless to describe here how terribly wrong i was and how happy I am now)
In this project I want  to show you mothers I meet around, mothers that inspire me and make me feel that nothing is "over" after having a child.
They are strong, creative, they make their dreams come true and above all their kids mean nothing that happiness and motivation to them!



0 comments:

Post a Comment

ShareThis